boyne highlands discount code

As far as the TV, Skip didn't replace it because he couldn't get in touch with us by phone either to authorize replacement until after you left.
We would not have been angry had they contacted us but their passive aggressiveness left us with a sour taste in our collective ese people do not accurately represent the reputation home away is known for as well as my own previous experiences.I apologize for the brand new outside furniture still being inside.My son even ate breakfast out on the balcony his first morning (first time seeing the ocean) despite the cooler morning temps (45 degrees) because it was such a great view.Also, the city is paving Ocean Blvd.Take heed- do not stay at this property!We have three other condos in the same complex and norwalk chimney sweep got raving reviews.The condo had everything we needed (you will have to buy your own laundry detergent, dish soap, toilet paper, etc but Walmart is just down the road) in terms of pots and pans, spaces to put all our food, spaces to put all our luggage.We had one minor issue when we arrived with one of the keys being the wrong key.He also was surprised we didnt know about any of the problems prior to arriving.The very least they could have done was give us a discount considering the inconvenience and frustration we encountered on our vacation.Skip was pleasant and apologized for our inconvenience.The repair is at the end of the building.It was a friend and I, along with our 5th grade daughters and 3rd grade sons.You were also our first rental this spring.
My family of 4 arrived to our vacation spot and were surprised to see the entire complex was under construction.
My husband had a stem cell transplant at MD Anderson in Houston, Texas for Acute Leukemia and our phones did't work in the hospital.




Beautiful condo in a beautiful setting.They were not honest with us about the conditions of the property and furthermore made rock and roll half marathon virginia beach coupon code no attempt to address our concerns.I'm sorry we were unable to talk while you were at our unit.Below is a most recent review from another guest that stayed at the same time as you did.This condo was perfect for us!Owner's Response: Dear Krista, We have tried to reach you to make your concerns right but you have not returned our call.



Yes we had an outside stucco repair on our building, But you were in the middle unit on the 6th floor.
My son (who is 9) is already talking about bringing his children to this condo in the future.

[L_RANDNUM-10-999]